Pagina's

zaterdag 5 oktober 2013

Kiezen

Op dit moment zijn wij volop bezig met onze nieuwe keuken. De oude bovenkastjes hebben we alvast weggehaald, zodat de stucer binnenkort zijn gang kan gaan. We willen in onze nieuwe keuken geen bovenkastjes meer, en aangezien het niet een grote ruimte is moeten we een hoop opbergruimte inleveren. Maar ik vind het dat wel waard. Het blad wordt gemaakt met beton ciré, waardoor het de mooie looks krijgt van beton, maar minder kwetsbaar is. Ik had al wat stalen gehaald voor het blad, voor de muur en de kastjes. Maar wat is het moeilijk. Zoals je op de foto kan zien, zijn het niet de meest uitbundige kleuren, maar ik houd het graag rustig. We zijn er gelukkig redelijk uit, alleen gaan we nog even kijken welke kleuren er nog meer zijn voor een blad. Ik vind het wel superleuk om te doen, en ik kan niet wachten tot de nieuwe keuken staat. Nog even geduld hebben want waarschijnlijk komt hij in November.








Afgelopen week was het 3 jaar geleden dat we getrouwd zijn. Om dat te vieren gaan we vanavond eten bij Landgoed Groenhoven in Bruchem, waar we getrouwd zijn en onze dag gevierd hebben. Heb er zin in!





Nu nog even lekker genieten van het heerlijke najaarsweer. Een heel fijn weekend allemaal!

Liefs,
Arianne




16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het kiezen van kleur is één van de lastigste dingen in huis, of je het nu over verf, meubels of een aanrechtblad hebt. Ik vind een betonlook overigens erg mooi, daar zou ik zelf ook voor kunnen gaan.

Succes met het vervolg en uiteraard ook mijn hartelijke felicitaties voor jullie trouwdag. Eet smakelijk straks en maak er een mooi weekend van!

Lieve groet, Ingrid

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Gefeliciteerd nog! Mooie locatie, waar jullie getrouwd zijn. Leuk hé, nieuwe dingen uitzoeken. Veel succes en ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Lieve-groetjes, Verie

La Blomst-Living zei

O gaaf, een nieuwe keuken! Leuk, maar soms ook moeilijk om een beslissing te nemen. Succes ermee en gefeliciteerd met jullie trouwdag!
Fijn weekend, Linda

Anneke zei

Ja het kiezen van kleur is vaak zo sfeerbepalend he? Maar als ik zo naar die prachtige kleuren kijk dan gaat dat wel goedkomen. Gefeliciteerd met julie huwelijksdag. Ik wens jullie een hele fijne huwelijksdag. en ik ben benieuwd naar jullie nieuwe keuken.
Liefs Anneke

Unknown zei

Proficiat met je huwelijksdag...eet smakelijk vanavond, maar dat zal wel lukken...als ik de locatie zo zie.
Kleuren kiezen....ik ben er ook mee bezig..ik ga heel de keuken veranderen...zet overal verschillende kleuren op...want het licht komt overal anders binnen...ik ben er bijna uit..
Ik ben benieuwd naar het resultaat...de kleuren spreken mij erg aan.

Fijne Avond,
Inge, my choice

het moonhuis zei

Gefeliciteerd en ooh heerlijk om daar straks lekker te gaan eten, om het te vieren.
Ik vond het zo leuk jullie (jij en je moeder)ontmoet te hebben laatst bij de Potstal.
Ik begrijp goed dat je uitkijkt naar je nieuwe keuken, de keuken die wij hebben is nu 5 jaar en daar was ik toen ook zo blij mee. Ik heb toen wel voor bovenkastjes gekozen, omdat we die gewoon nodig hebben, ik heb er geen spijt van gehad.

Ik heb nooit moeite met kleuren kiezen, ik kan in een paar seconden een keuze maken. Ik nam bij de Potstal ook een mooi kleurtje mee voor het buikkastje, ik zal m dit weekend wel laten zien op mijn blog.

Ik ben benieuwd hoe je nieuwe keuken gaat worden!!

Liefs Monica

It Is The way of life zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Wat lijkt het mij moeilijk om te kiezen maar wat je keuze zal zijn het word vast heel mooi succes met die keuze te maken !
Liefs Ida

Marjonel M zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag...Beton ciré is inderdaad een heel mooi alternatief, ik ben dan ook heel benieuwd naar het resultaat.

Fijn weekend!
Groet, Marjonel

my way of living zei

Wat leuk en spannend een nieuwe keuken.
En gefeliciteerd met je 3 jarig huwelijk.

gr. Anita

Anoniem zei

Wat leuk om nieuwe kleuren voor je keuken uit te zoeken. Ik vind het altijd best wel een moeilijk karweitje.
Veel succes!
En Van Harte Gefeliciteerd met jullie jarige trouwdag. Eet smakelijk en maak er een mooi weekend van!

Lieve groet,
Gerry

SOBERenSTIJL zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag, leuk hoor om weer nieuwe dingen uit te zoeken, ben benieuwd hoe het gaat worden.
Fijne zondag, Dorine

lia zei

Ik heb eigenlijk ook nooit moeite met het kiezen van kleuren. Maar wel fijn dat je straks kunt genieten van een nieuwe keuken. En een betonkleur is echt mooi...

Fijne zondag

A place for my home zei

Nog van harte met jullie trouwdag! Wat vliegt de tijd he.. Ik weet nog wel dat ik 1,5 jaar had voor de planning. Inmiddels duurt het nog maar acht maanden voor de grote dag daar is. Leuk dat jullie het zijn gaan vieren op de trouwlocatie!

En een nieuwe keuken, leuk! Betonlook is altijd goed, ben benieuwd naar het resultaat maar het gaat vast prachtig worden! Wij hebben er ook voor gekozen geen bovenkastjes te nemen en dat ga je inderdaad merken. Maar het zorgt er ook voor dat je niet teveel bewaart ;-)

Groetjes, Cynthia

Bij Guusje Thuis zei

Moeilijk hè om kleur te kiezen. Benieuwd naar je keuken!

Dineke@esatto zei

Ohh, ben heel benieuwd naar je nieuwe keuken!
Wij hebben wel beton, een lekker dik robuust blad...geeft wel snel vlekken maar is ook wel heel stoer hoor...;-)
Wordt vast mooi bij je!

lieve groet!

Dineke

Alie zei

O, ik zou ook best een andere keuken willen (de onze is al 20 jaar), maar om er nu zomaar een goede keuken uit te halen. Heb em vorig jaar laten spuiten (hij was groen, echt helemaal uit) in grijs, maar denk dat ik em nog maar een keer verf in een wat donkerder kleur. Net als jullie, geen bovenkastjes, een betonnen blad, zucht! Over een paar jaar misschien hahaha.