Pagina's

vrijdag 29 januari 2016

Lang verwacht, toch gekomen....

Het is alweer ruim een half jaar geleden dat we iets geplaatst hebben. Niet omdat we in huis stil hebben gezeten, maar er is zoveel tussendoor gekomen. De weken vliegen voorbij, en het liep niet altijd op rolletjes. Arianne is de afgelopen periode behoorlijk ziek geweest. Ze heeft de ziekte van Crohn (chronische ontstekingen in het maag-darmstelsel). In het voorjaar is dit weer op gaan spelen, en na de vakantie kreeg ze te horen dat ze verschillende ontstekingen had zodat ze weer volop aan de medicatie kon, waaronder prednison en een remicade-infuus om de 8 weken. Dit is een pittige periode geweest, zeker met een kleintje om je heen, waardoor ze haar rust niet kon en kan pakken. Ondanks dat ze nu nog heel weinig energie heeft, probeert ze haar leven weer een beetje op te pakken.

Maar zoals ik al zei, in huis hebben we niet stil gezeten. In de kerstvakantie hebben we de keuken aangepakt. Sinds dat wij in dit huis wonen hebben we de muren in de keuken nog niet gedaan, en dit was dan ook een grote wens van mij :-) De muren hebben we een donkere kleur gegeven zodat de lichte kastjes veel mooier uitkomen. In de toekomst wil ik de kastjes ook nog eens verven, maar dat is een volgend project.
 


Ik ben hier al heel blij mee, want de kozijnen, kastjes en gordijnen komen nu veel mooier uit.
Zo blijf je bezig he.

Voor de rest is het in huis gebleven bij accessoires veranderen. Geen grote dingen. Maar dat is ook niet altijd nodig. Goed is goed. En zo komt het ook vaak voor dat ik aan het veranderen ben en dat ik uiteindelijk weer alles hetzelfde heb staan.


 





Gisteren heb ik nog 2 hele leuke kussens binnen gekregen. Deze heb ik besteld bij Corine (www.mooivanthuis.nl). Zij maakt deze kussens zelf, en elk kussen is uniek. Ben er erg blij mee! Ze krijgen een mooi plekje in de erker, waar we vaak zitten. In onze erker hebben we een klein bankje, en hier is het heerlijk zitten. Zeker als onze kleinzoon Luuk aan het kruipen is in de keuken. Zo kunnen we hem goed in de gaten houden.














Zo het eerste stukje in 2016 is weer een feit, en ik hoop dat er dit jaar meer posten komen dan vorig jaar. Wel leuk om te zien, dat ondanks dat we weinig van ons hebben laten horen er toch nog volgers bij gekomen zijn. Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en tot snel ;-)!!




22 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Gezellig dat je er weer bent met een post! Minder leuk om te lezen dat Arianne zoveel klachten door de ziekte van Crohn heeft (gehad), het lijkt mij zelf erg lastig wanneer je daardoor veel beperkingen opgelegd krijgt. Sterkte voor haar gewenst!

De keuken is mooi geworden hoor! Lichte kleuren komen zo inderdaad veel beter uit.

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Coby Breitner zei

Leuk weer van jullie te lezen en ik hoop dat het nu goed gaat met Arianne. Keuken is mooi geworden en wat een mooie cloche. Groetjes Coby (cbcosycot IG)

Huize Kip Kakel zei

Gezellig weer eens een post van je!
Ik zie gelukkig regelmatig op IG ook wat van jou langskomen, toch?
Wat heftig voor Arianne, zeker nu met een kleintje om je heen.
Hopelijk gaat ze nu weer wat aansterken en energie krijgen.

Je keuken is mooi zo met de donkere muur, ik hou er wel van!

Fijn weekend❤

Bonjade zei

Fijn te lezen dat het weer beter met Arianne gaat.
Hihi...idd je vorige post was een zomergroet......nu laat die maar komen ;)
Prachtig die donkere wand....wil ik ook nog....en ook de kastjes dus ben benieuwd hoe die van jouw gaan worden.

Gezellig dat je er weer bent in blogland

Fijn weekend

Liefs

Marjonel M zei

Heel leuk om weer wat van jullie te horen.. Mooi dat het wat beter gaat met Arianna.

Mooi hoor die donkere kleur op de muur ik hou er wel van.
Fijn weekend!
Liefs, Marjonel

Tussen Wal en Schip zei

Leuk, weer een post van jullie!
De muren zijn prachtig zo bij die lichte keuken.
Sterkte voor Arianne, begrijpelijk dat het bloggen dan wat naar achter schuift!

Lieve groet,
Alberta

Athomebymy zei

Ik vind de keuken supermooi !!!
Mijn zoontje heeft ook de ziekte van crohn , hij is 6 maar we zitten nog volop in de onderzoeken , eerst stabiliseren of hoe werkt het , het is nieuw voor mij maar hij zit van oktober tot nu al aan zijn 4 e antibiotica kuur ... hopelijk voelt ze zich vlug terug beter ...

Liefs Petra

lia zei

Oh, wat vervelend Arianne zo aan het tobben is. En zeker met een kleintje om je heen is het heel lastig.
Arianne, als je dit leest "heel veel beterschap, en hoop dat het snel beter gaat"

Je keuken is erg mooi, en donkere muren zijn prachtig, ik heb er ook nooit spijt van gehad.
Fijn weekend
Liefs lia

Roelie Steinmann Photography zei

Mooi is je keuken zo geworden. De kleuren passen mooi bij elkaar. Leuk om weer een bericht van je te lezen.

Gezellig weekend,Roelie

What's in a day zei

Je hebt ook zorgen! Sterkte hoor!
Je keuken is prachtig! Heerlijk als dat klaar is.
Je mooie kussens zag ik al voorbijkomen op Instagram, mooi zijn ze!

Een fijn weekend!

Lieve groet Eefie

Margo van Schaick zei

De muren van de keuken zijn heel mooi geworden en de kastjes komen zo heel goed tot hun recht.
Gr, Margo

het moonhuis zei

Hai Jeannette, wat leuk om weer van jou te horen. Je hebt veel aan je hoofd gehad (en nog natuurlijk), dus logisch dat het bloggen dan op een laag pitje gaat.
Heel veel beterschap Arianne, hopelijk gaat het snel beter.
Natuurlijk geniet je vast van de kleine man Jeannette, ondanks de zorgen om je dochter.
Mooi trouwens de donkere muren in je keuken, een andere kleur kan zoveel verschil maken!

Liefs Monica

Unknown zei

Je keuken is erg mooi geworden.
Veel sterkte voor Arianne ik hoop dat ze zich weer wat beter gaat voelen.
Groetjes Gea

Unknown zei

Leuk weer een post! Hoop ook dat er meer komen!
Het ziet er allemaal mooi uit, ook de vloer in de keuken vind ik zo mooi!
Sterkte Arianne met je gezondheid!
Liefs, Lydia

Unknown zei

Leuk om weer een post te lezen. Mooie sfeerplaatjes!
Minder fijn dat Arianne zo tobt, heeft ze ook al eens de medicatie Questran geprobeerd? Dit helpt nl bij mij heel goed voor m'n chronische darmontsteking. Sterkte ermee.

Fijne zondagavond nog.
Liefs, Diane

Onder de rieten kap zei

Heel veel beterschap voor Arianne, begrijpelijk dat je dan even geen tijd hebt om te bloggen, wat is je keuken prachtig geworden!
Liefs, Yvonne

Anneke zei

Wat heftig van arianne ik kan me voorstellen dat je het bloggen dan op een laag pitje zet. Je keuken lijkt erg veel op die van ons. Ook met een donkere muur. Fijn om weer een blog van je te lezen. Ik wens jullie veel sterkte en hoop dat het snel wat beter gaat.
Liefs Anneke

Hillary'sHome zei

Beterschap voor Arianne, zij is op dat moment ook veel belangrijker dan bloggen. Heel begrijpelijk.
Je keuken is mooi geworden. Je hebt helemaal gelijk dat je keuken zo ook veel mooier uit komt.

Sterkte gewenst.
Lieve groet, Hilgonda

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een zorgen heb je gehad....ik snap dat bloggen dan minder belangrijk is! Veel sterkte met Arianne, ik hoop dat de medicijnen goed aanslaan!
Mooie keuken heb je!

groetjes Trijnie

Unknown zei

Hoi Jeannette & Arianne,

Via een andere blog stuitte ik op die van jullie! Leuk, ik heb me aangemeld als volger.
Wat naar, Arianne, dat je zo ziek bent! Heel veel sterkte hoor!
De kleur in de keuken is erg mooi, de keuken komt nu veel meer uit de verf :)

Mooie accessoires heb je staan.

Fijne week verder!

Groetjes Marieke,
rustiekbijmariek.blogspot.nl

Unknown zei

Via G-style op jullie blog terecht gekomen. Wat leuk, zo samen met je dochter. En mooie, sfeervolle huizen ook. Ik ga jullie maar volgen. Kom ook eens langs :-)

groetjes Marry (marrythuis.blogspot.nl)

Anoniem zei

Je dochter: al glutenvrij eten geprobeerd? Heeft mijn dochter geholpen! Je mag mij mailtje sturen: karenhoofwijk@home.nl