Pagina's

woensdag 8 oktober 2014

Woensdag

Op het moment dat ik dit type valt het met bakken uit de lucht. Wat een herfstweer vandaag! Zou het nog droog worden? Des te meer redenen om het binnen weer lekker behaaglijk en gezellig te maken.
 
Ik wil ook even iedereen bedanken (ook namens Arianne) voor de felicitaties en leuke reacties op het vorige bericht. Voor het eerst mogen wij opa en oma worden, en hier kijken we natuurlijk erg naar uit! Ook ik ga 1 dag oppassen en als ik de verhalen mag geloven, wordt dat een dag om te genieten :-)
 
In de zomervakantie ben ik naar Woonland in Maurik geweest. Al een tijdje keek ik uit naar zo'n mooie bruine pot, maar tot nu toe vond ik niet de juiste, of de prijs was zo dat ik hem toch maar liet staan. Maar bij Woonland vond ik hem dan. Een mooie bruine houten pot, de juiste formaten en juiste vorm. Het was wel een gezoek, want wat hebben ze er daar veel. En aangezien ik ze dan ook allemaal even wil bekijken, hebben we er daar wel een rommeltje van gemaakt. Kasten leeggehaald, en potten uit de winkel gehaald. Maar uiteraard ook alles weer netjes teruggezet ;-)
Ik heb hem nu op de eettafel staan, met trog tegen de muur, en kandelaars. Vind het een gezellig hoekje. En het voordeel is dat het aan het einde van de tafel staat, dus als we gaan eten hoeven we niet perse alles eraf te halen.


 
 
In de hal heb ik ook het hoekje een beetje veranderd. Dit is een hoekje wat precies onder de trap valt. Vroeger zat hier een kelderkast, maar de vorige bewoners hebben deze laten vervallen en de wc wat groter gemaakt. Vind het altijd een knus hoekje, en vanaf de eettafel kan je het precies zien.
 
 
 
 
 
Hieronder gewoon nog even wat sfeerplaatjes!
 
 


Allemaal een hele fijne dag!
 
Liefs,
 
Jeannette

32 opmerkingen:

La Blomst-Living zei

Soms moet je even geduld hebben...
Mooie sfeerplaatjes!
Liefs, Linda

Home and Lifestyle zei

Een paar maanden geleden zijn wij daar ook geweest, ik vond het een hele mooie winkel en heb mijn ogen uitgekeken. Zelfs mijn man vond het leuk om er rond te lopen, nou...dan moet je echt van goede huize komen hoor ;-). Ik vind de pot een hele mooie aankoop, het heeft ook een mooi plekje gekregen bij de andere spulletjes.

Een fijne dag verder. Liefs, Ingrid

lia zei

Voor ons is het altijd zo gewoon om even binnen te stappen bij Woonland. Maar het is idd een hele leuke winkel.
Je hebt weer hele leuke knusse hoekjes gemaakt.
En ja, het is echt leuk om op te passen. En geniet ervan, want het gaat echt heel hard.

Liefs lia

Unknown zei

Je hebt een mooie pot gevonden. Geduld wordt beloond!
Mooie zo op de tafel en ook een mooi sfeerhoekje.
Ik vind het altijd jammer....ik hoor iedereen altijd vol lof over de leuke winkels bij jullie. Maar het is altijd te ver voor mij om er eventjes heen te rijden. Dan moet ik het echt plannen als wij een paar nachtjes weg gaan naar zee o.i.d.

Groetjes Anita

het moonhuis zei

Ooh leuk he Jeannette, ik kan me voorstellen dat je er enorm naar uitkijkt om oma te worden, zo bijzonder.
Leuke sfeerfoto's hoor en fijn dat je dan toch die houten pot hebt gevonden die en leuk en betaalbaar is!!

Liefs Monica

Athomebymy zei

Proficiat oma'tje !!! Inderdaad prachtige sfeerfoto's

Liefs Petra

Unknown zei

Mooie pot zeg! Wie zoekt die vind hè!:) Je zult er extra blij mee zijn na zo'n zoektocht! Wat spannend en leuk om oma te worden en op te gaan passen! Zal vast genieten worden!!:)

Liefs Daniëlle
(thofhuisje.blogspot.nl )

Huize Vizzini zei

Prachtige pot. Ik heb ze ook. Mooie sfeerplaatjes hoor!
Liefs Patricia.

eigen thuis zei

Mooie winkel is Woonland, ik kom er ook graag. Mooie sfeerhoekjes heb je weer gemaakt.
Leuk hoor, een oppas dag. Dat zal wel genieten worden:-)

Liefs Gonda

Bij Guusje Thuis zei

Die vierkante kaarsenstandaard naast je pot vind ik trouwens ook helemaal geweldig!

Unknown zei

Spannend om oma te worden. En leuk dat je een dag per week op gaat passen, krijg je wel een speciale band met de kleine.
Je hebt mooie hoekjes gemaakt in huis. Sfeervol de herfst in. Groetjes, Ingrid.

Anneke zei

Wat een mooie sfeerhoekjes en wat leuk dat je die mooie pot hebt gevonden. Woonland is een mooie zaak he ik kom er ook graag. En dan natuurlijk het mooiste daar weegt niets tegen op oppassen wat geweldig voor je. Je zal zien hoe heerlijk dat is.
Een lieve groet Anneke

Marjonel M zei

Hele mooie pot soms moet je even geduld hebben..Prachtige sfeerplaatjes.

En oppassen ja dat is heerlijk genieten.

Liefs, marjonel

It's me zei

Gezellige hoekjes hoor...wat leuk dat je oma word....liefs Ria...x!

van alles wat in huis en tuin. zei

heerlijke winkel: Woonland.
Wij hebben er vorig najaar onze tafel gekocht( en nog wat kleine dingetjes) Leuke spullen hebben ze daar.
Leuk om oma en opa te worden: ik spreek uit ervaring. Dat wordt straks genieten hoor!

groet Trijnie

Unknown zei

Heel mooie houten kruik heb je gekocht en het staat mooi bij elkaar .
Nu heb ik pas door dat jullie ook een blog delen net zoals ik en mijn dochter , wat moet het leuk zijn om zo'n mooi nieuwtje te delen .
Wij gaan jullie zeker volgen
Groetjes van christel en jilly

Housebythewaterhole zei

Jeanette, wat een prachtige pot heb je gevonden, ik ken Woonland niet, ik woon in Belgie... maar het is echt een prachtig exemplaar...daar hou ik ook van,
héél gezellige herfst-sfeer-plaatjes
geniet ervan
Fijne avond nog
Liefs Kathy

Unknown zei

Wat leuk dat jullie opa en oma worden en dat je ook een dagje gaat oppassen. Dan krijg je zo veel mee van je kleinkind. Echt genieten.
En Woonland ben ik nog nooit geweest, maar staat wel op mijn verlanglijstje. Jij bent er goed geslaagd voor de mooie kruik. En wat een leuk hoekje onder de trap. Groetjes, Nancy

Unknown zei

Staat hier ook nog op mijn lijstje om naar Woonland te gaan...daar zijn de houten potten tenminste betaalbaar...en super mooi.
Mooie plaatjes laat je ons zien.

Groetjes,
Inge, my choice

Huize Kip Kakel zei

Je hebt de heerlijke herfstsfeer al helemaal te pakken, mooie plaatjes!
Ook wel weer genieten, binnen..
Gisteren idd voor het eerst de houtkachel aangedaan..natte jassen van de kinderen ervoor: herfst!
Fijne dag,♥

Unknown zei

wat leuk dat jullie als moeder en dochter de blog samen doen..
ik ga jullie volgen hoor, ik vind het heel sfeervol allemaal..
Wees op welkom op mijn blog.

Groetjes Roos

Hann¥ zei

Woonland daar moet ik ooit eens heen om te kijken, ken het alleen van internet.
Je pot is gaaf en staat mooi zo bij de andere spulletjes.
Liefs,Hanny

Inge R. zei

dit is echt genieten zulke foto,s!
zo,n kruikje wil ik ook nog zo graag! je hebt het heel gaaf opgemaakt zo, echt een ideetje voor mij thanks, nu nog ook zulke mooie dingen verzamelen, haha
en gefeli met je bijna oma zijn!
groetjes, Inge

Alie zei

Prachtige sfeerplaatjes, echt even genieten!

Unknown zei

Mooi kruik heb je gekocht, ik vind Woonland ook een mooie winkel, wij hebben er van t voorjaar een nieuwe bank gekocht!
Mooie sfeerplaatjes ook, altijd leuk om te zien :)
Fijn weekend!

Groetjes, Diane

Onder de rieten kap zei

Daar wil ik ook nog een keer naartoe, zie hun advertentie altijd in de WLS staan en het ziet er zo leuk uit! Hele mooie sfeerplaatjes weer, genieten!
Groetjes, Yvonne

SOBERenSTIJL zei

Mooie pot, en wat een heerlijke sfeerfoto`s!
Groetjes, Dorine

muurteksten zei

heel erg sfeervol! met geduld kom je heel ver

muurteksten zei

heel erg sfeervol! met geduld kom je heel ver

my way of living zei

Mooie kruik heb je gekocht.
En wat een gezellige hoekjes heb je weer.

gr. Anita

aannemersbedrijf joure zei

Wat een mooie pot! Je krijgt er een rust gevend gevoel van. Kan er naar blijven staren !

wass zei

met geduld kom je heel ver!