Pagina's

zaterdag 8 maart 2014

And the winner is....

Het is alweer 2 weken geleden dat je je aan kon melden voor onze give away. Wat een hoop leuke reacties hebben we hierop gekregen! Bedankt hiervoor! Ook komen er elke keer weer een paar nieuwe volgers bij, dit waarderen we enorm! Uiteindelijk is het toch de kers op de taart, als je zulke leuke positieve reacties krijgt.

Nu de winnaar van de give away! We hebben lootjes gemaakt en daarvan hebben we er 1 uitgehaald.
De give away gaat naar Hetty van Faire un Songe.  Wat leuk dat je ons sinds kort volgt, het is je van harte gegunt! Als je even je gegevens stuurt naar huizzenzo@outlook.com zorgen wij ervoor dat het pakketje zo snel mogelijk je kant op komt. En dan willen we natuurlijk wel graag weten hoe de molenkoek gelukt is ;-)





Ik hoop dat jullie net zo hebben genoten van deze dag als ik. Vandaag heb ik lekker in de tuin gerommeld, zoals velen met mij denk ik. Je hoorde overal weer hogedrukreinigers, vegen enz. Als de zon weer gaat schijnen heeft toch iedereen weer de neiging om alles op te knappen en te gaan ruimen. Ik heb de tuintafel schoongemaakt, het leek wel alsof hij heel de winter in het water heeft gelegen zo groen was hij. Aan het eind van het verhaal was de tafel wel schoon, maar zat ik zelf helemaal onder de groene spetters.
Ook heb ik even wat boodschappen op de scooter gedaan, wat met dit weer totaal geen straf is.

















En binnen gingen de werkzaamheden ook gewoon door. Mijn vader is begonnen met het sauzen van de muren in de keuken. Wat een ander gezicht is dat gelijk! Het is nog niet af, maar we gaan volgende week gewoon verder. Dus binnenkort dan eindelijk het echte eindresultaat van de keuken. ( het duurt even maar dan heb je ook wat;-)

Morgen geven ze nog mooier weer op, dus we gaan lekker genieten van deze eerste lentedagen van 2014!





         






  Fijne week!

  Liefs, Arianne


20 opmerkingen:

It's me zei

Gefeliciteerd Hetty !!! leuk !!,...heel fijn weekend liefs Ria...x !

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat Hetty deze give away gewonnen heeft, daar weet zij wel raad mee! Gefeliciteerd Hetty!

Het is inderdaad heerlijk weer buiten, vanmiddag heb ik lekker in de tuin gewerkt. Wat voelt dat dan weer goed, de zon op je huid.

Succes met de keuken!

Lieve groet, Ingrid

Bonjade zei

Oh Hetty zal zo blij zijn!!!!
Wat een Lucky bird she is.....

Helaas voor mij....zat al te dromen van die overheerlijke cake.

Fijne avond

Liefs

lia zei

Hetty kan lekker van de koek genieten tijdens het klussen.
En jij straks van je keuken, is alles nu goed met je keuken..

Fijn weekend

Unknown zei

Leuk zeg! Geniet ervan Hetty, zal vast heerlijk smaken!

Ben benieuwd hoe je wanden er straks uitzien, vind de kleur nu al erg mooi!

Liefs Marieke

Huize Vizzini zei

Dat lijkt mij een mooie kleur. Ik ben benieuwd naar het resultaat straks..
Liefs Patricia.

Hann¥ zei

Gefeliciteerd Hetty :-)

Dat gaat vast mooi worden die wanden....
Vandaag was het al super om buiten te zitten....8 maart en we zitten al buiten...heerlijk!
Geniet ervan morgen....
Fijne zondag
Liefs,Hanny

SOBERenSTIJL zei

Goed bezig:-))
En leuk voor Hetty dat ze gewonnen heeft.
Geniet nog van het heerlijke zonnige weekend!

Anneke zei

Hetty gefeliciteerd met de leuke give away. Ik ben benieuwd hoe de keuken er uit gaat zien. Sterkte met sauzen.
Liefs Anneke

Unknown zei

Hetty; gefeliciteerd! Lekkere koek voor bij het klussen ;) En jullie ook succes met het verven! Geniet vandaag van het mooie weer.
Lieve groet,
Karin

Housebythewaterhole zei

Leuk voor Hetty, proficiat !!!
Komt vast iets héérlijks uit de oven…
Fijne zonnige zondag nog
Genieten maar vandaag
LIefs Kathy

faire un songe zei

Ben helemaal verbaasd...wat ontzettend leuk dat ik deze give away heb gewonnen..
Over een paar weekjes heb ik een nieuwe keuken met een prachtige oven dan komt het helemaal goed uit..
Ben er super blij mee.. dank jullie wel.Ik zal je mijn gegevens mailen.
Mijn dag is extra goed.. ik ga genieten van de zon..heerlijk een dagje niets doen.

Succes met de keuken.. de kleur lijkt me erg mooi.

Fijne dag.
Groetjes Hetty en nogmaals dank je wel.

Easyliving zei

Leuk voor Hetty! Straks in haar nieuwe keuken een extra aanwinst.
En voor jouw keuken, een super kleur!

Groetjes Dinka

Home fourteen zei

Oh, ik heb niet meegedaan, wat een leuke give away!! In de Graanbuurt kom ik ook regelmatig, gezellig daar he, en bij Crien&Claar, heerlijke spulletjes te koop! Hartstikke leuk voor Hetty, die boft er maar mee!!
Gr Jac......

van alles wat in huis en tuin. zei

Leuk voor Hetty, wie weet laat ze ons nog zien hoe het baksel is geworden!
Idd hebben wij ook heerlijk in de tuin gewerkt, met dit weer blijf je toch niet binnen!

Groet Trijnie

Huize Kip Kakel zei

Gefeliciteerd voor Hetty..
nu moet ik toch zelf naar Crien en Claar..haha!

Er staat een High Tea op de planning in de Graanbuurt..dan kan ik er gelijk even binnen lopen:)

Heerlijk om weer buiten te rommelen, bij ons is de overkapping ook weer lenteproof en de eerste boterhammen zijn al buiten gegeten ♥

Inge R. zei

leuk voor hetty!
en je muren.....ik ben benieuwd, fijn zo,n vader:)
groetejs, Inge

Dineke@esatto zei

Ben heel benieuwd hoe de kleur gaat worden!!
Gefeliciteerd voor Hetty, zij gaat vast een heerlijke koek bakken!

Liefs Dineke

Unknown zei

Hoi Arianne,

wat ziet jullie blog er gezellig uit,zo leuk al die verschillende blogs! Een heel fijn weekend gewesnt voor jou en je moeder! Liefs Nathalie

All Seasons zei

Via het blog van Hetty kom ik hier terecht.
Ze vertelde dat ze een leuke give-away had gewonnen, en ik was eens nieuwsgierig naar het blog waarover ze schreef..
Leuk om weer eens een nieuw blog tegen te komen. Ik ga me aanmelden als nieuwe volger, dus mij zie je zeer zeker hier nog eens terug!

Fijn weekend
Lieve groet,
Patricia